2011-06-10

Weddings !!!

As Salam, Selamat Petang
agak lama tak up to date kan !!
dah tak dak yang bertanya pun ..
so aku macam tak ambil pusing la ..
HAHAHA ...

Reasons why Im not update ???
because Im going to weddings ..
dah nama pun cuti sekolah ..
mestilah banyak kenduri yang berlangsung ..
hah !! pernah tak hampa pergi majlis kenduri ???
mestilah pernah kan..
jangan pula cakap tak..
nanti mula la aku buat andaian buruk ,
 hampa ni tak suka campur dengan masyarakat langsung erk ??
hehe

actually no answer for that questions ..
ala tak ada reasons kukuh pun ,
hanyalah di sebabkan sifat SUPER Malas saja sekarang ni ..
Malas lah , sebab aku kan sekarang banyak habis kan 
masa duduk kat rumah saja ...
mana ada keluar mana sangat pun ,
so tak banyak isu-isu yang boleh aku kupaskan dan ceritakan ..
(buat muka sedo)

that it !!!
thanks for reading 
(:

14 comments:

G@d!$ t@$!k said...[Reply]

ahaha...zie pon dah lame lorh xpg knduri~ jgn nanti xkenal knduri cmne udah..muahaha.. wink3 >_<

EiZaRaZiErYa said...[Reply]

ahah..lme jgk zie xpg knduri~
windu lak nk nasi mnyk..ahaha..
wink3 >_<

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

both of u : kan !! eh, tak pergi tu sebab tak dpt jemputan ke ape ?? hehe

EiZaRaZiErYa said...[Reply]

sengaje xnk pegi lah wan..uhuhu..

gadis statik said...[Reply]

jgn malas2 nanti awak kawen org tanak pegi...:)

nurul_atiqah said...[Reply]

aha. cuti sekolah byk wedd. tapi sekarang maleh nak pg wedd. sebab takde teman nak borak. hoho. hee (^_^)

Fay said...[Reply]

SUPER MALAS turut melanda saya.. =.=
tiap2 hari tunggu hari cuti.. hehe

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

gadis statik : alamak !!! ok ok sy akan sentiasa jd super RAJIN g rumah kawen.nanti kawen jemput la..nge~

nurul_atiqah : ajak lah sy..boleh teman kan..hhuhu

Fay : kan !!! kita 2x5 lah :)

Rozuan Ismail said...[Reply]

musim cuti byk sgt wedding.

Rozuan Ismail said...[Reply]

musim canti mmg keje makan nasi kawah je la

safwanmahzin said...[Reply]

hazwann..kenduri la sangat..=P

amirah ahadar said...[Reply]

tq singgah blog double A ye..tq gakk for the pujian :)..sggah la selalu kayh..followed!

http://amy467.blogspot.com

rais said...[Reply]

sgah blog anda.. lihat2 la blog sy ye..

Cik Farah said...[Reply]

asyik pergi kenduri orang, kenduri sendiri bila lagi? Heeee