2011-06-03

Mood Mencari Kerja

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Hello good girl and bad boys sekalian .
How are you peoples ?
Hope will be fine ok .

Dah lama tak update ..
Orang buat blog, aku pun terhegeh-hegeh nak buat ..
At last, malas mau update ..
Kekadang aku buka je, tengok org lain update !!
wah serius aku jealous !! 
ada-ada saja yang nak di update ..
aku ?? hampeh !!!

Aku rindu dengan blog nih ..
you guys macam na ??
HEHE ..
alah tak rindu lah tu !!
tak peh !! ada aku kisah !!
HAHA ..

Tipu kalau aku kata aku busy ..
sebab aku kan sekarang telah tersenarai 
di dalam list salah seorang penganggur !!!
hua .. hua .. hua ..
alah aku baru je habis study, 
baru tak baru sangat la kan dah hampir one month ok..

actually..
mood aku sekarang tengah mencari kerja ..
masalah nya aku ni tak bergerak-gerak pun mencari ..
choihh !! asal aku pemalas sangat ni hah ??

eh jap sesiapa ada kerja kosong nak di tawarkan tak ??
hehe ..

okeh ..
that's it for this time ..
thanks for reading !!!

3 comments:

Anonymous said...

awk lulusan apa ? nak keje kg x..haha

Mohd Hazwan Hashim said...

lulusan business !!!ah ha kg ok sesuai jugak tu !! LOL :)

Anonymous said...

hai.. cantik blog