2011-06-14

Kumbang Di Kelilingi Mawar !!!

Assalamualaikum ...

Di tengahari yang dingin ,
Di bumi panas suam-suam ,
Di hati lelap ,
Mata pun masih tak bisa di ganggu ,
Akan tetapi mata hati masih saja terjaga ,
Mengatakan Bila nak update blog ???
HAHAHA ...

Sini-sini, aku update ...
Beberapa hari yang lepas, lepas, lepas ...
I was hangout with my friends !!!
is going to Photoshoot ...

Actually, this hangout saja-saja syok saja...
tak ada motif sangat pun ...
Aku pun orang ajak last minute..
memang mula-mula aku malas ...
tapi dah member aku tunggu depan rumah ..
tak kan tak join kot kan ...

dalam photoshoot ni aku sorang saja lelaki kalau di plus kan dengan photografer jadi lah dua ..
1 + 1 berapa ??? dua la kan ... hehe
erm, ada dua tiga org member aku tak jadi join pula ,
 jadi lain-lain cikaro la beb !!!
 hot hot spicy gitu :)

Overall, boleh di katakan yang di photoshoot ni just cikaro-cikaro ni lah ..
Aku acah acah saja (aku malu laa!!)
eceh !!! Aku malu ??? ok muntah hijau lah sekarang ... HAHAHA
Ok lah jom belek-belek gambar kat bawah ni ...
tak nak membebel banyak-banyak nanti hampa juga meluat ...
*mata ke atas, tangan korek hidung* (sighh pengotor)

Jom-jom scrool mouse ke bawah ...
|
|
v



Aku adalah mawar yang di kelilingi kumbang .. 
ohh, silap !!! kumbang di kelilingi mawar :)




inilah tuan blog Hazwan Hashim
gua tak pandai pose lah beb !!! sorry ...


Nurnaqiah


Haniey




Izzati






ouh see !!! abg JPJ lalu ..nge~


Gambar-gambar ni credit to Safwan
thanks bro !!!
Aku just edit halai-balai saja ...
tak edit pun dah cantik kan ...


that's it ...
till then Selamat berbloging :)
* bila lah aku nak beli camera dslr ni, asyik guna camera cap ayam ja.. huhu ..
ada sesiapa nak bagi hadiah kat aku tak ???
nanti, sila PM gua .. (tak malu) wakakaka

thank you for reading this entry !!!

24 comments:

AINI CHE DIN said...

semua pic lawa2 plus model2 mawar pun gojes2 belaka ...tone warna pun cntik...

Mohd Hazwan Hashim said...

kan..mereka2 ni gojes la ..huhu.. :)

FatinKADIR said...

memg gojes..suka tgok gmbr2 tu..
cara edit pun lawa gler

June Usri said...

pandai ambil gambar . lepas ni ambil gambar june la . haha

Anonymous said...

like timah tasoh.. tmpt die best! huhu

Anonymous said...

cantik ! hehehehe

Mohd Hazwan Hashim said...

@fatinkadir : yeke.thanks :)

@june Flizzow : bukan saya yang snap kan tapi safwan tu lah..cantik kan..huhu :)

@cIk Pika : kan, suasana kat sana tenang je..banyak gambar wedding shot kat sana :)

SaYraH WonDerLanD said...

semua cantik tak kira la mawar ke kumbang ke. plus tempat cantik. plus kamera lawa equal tak payah edit teruk2 mcm phone kamera..

Mawar Berduri said...

perghhhh.. sorang jew kumbang.. caya la! ok, sapa nak belikan aku camera dslr pun.. sila pm aku juga okay..

αкмα нαℓεε∂α said...

semard ahh gambar-gambar sume =)

Nazzue said...

Kalau aku boleh join sekali kan best... ;p

Lepak sambil bersantai di NazZue.com
Entri terkini: 5 Blog Pilihan Hati

Nabila Nadzeri said...

superb pics :)

scya lollita said...

SGT jeleshhh okieee .
mau jugaaaa .
sobsobss

Asma Ahmad said...

ewahhh... men tiup2 belon. hehehe...
adakah anda smkin brisi?? :p

Addin said...

wee seronoknya ! :) photoshoot .

safwanmahzin said...

malu ahhh ade lak gamba aku..ho

sasa_fyna said...

i wish im with them.. canteknya dorang..:)))

Anonymous said...

alele..syoklah tu

PikaPiko said...

hahh...
nice pic ...
aku mcm..
mcm ...
mcm knl ang..
btw, aku puji lg pic2 ni..
sb wan mmber aku tuhh..
hahaha

Emma said...

singgah sini balik... trs follow...
ala pic saya x de pun ..!! hahahaha

rajin-rajin lah datang blog sy k ???

http://emmaeema.blogspot.com/

hasyikin ismail said...

salam.. hai, just nk kepastian..
urm.. mm kenai la hampa nih..

Niena Muhammad said...

kumbang dikelilingi olh mawar yg comel

mrs kayrul said...

cantik semua gambar2 tue....edit sikit2 pun tetap malatop

Zaty said...

wow!br baca..cantiknya gambaq..=)