2011-05-19

Biarlah Rahsia !!!

Assalamualaikum & selamat pagi !!!
tanggal 16 hari bulan lima, dua ribu sebelas
result semester gua dah pun keluar..

at that time,
gua rasa macam nak tercabut jantung saja tau,
mana taknya, 
sebab masa final hari tu gua jawap ntah apa-apa..
I really think there are subjects will be fail !!!

but, Alhamdulillah sangat !!!
my result ok...
berapa ??
biarlah rahsia..
result gua tak gempak sangat pun :)
dan tak 4.00 flat ok...
kalau 4.00 flat,
 memang aku sendiri koma 1 tahun terkejut...
cukup la nak sejukkan hati perasaan sendiri,
mana mungkin orang yang study 
tak berapa nak hard,
otak susah nak ingat,
memang tak kan dapat 4.00 flat la kan ???


Alhamdulillah la, sekurang-kurangnya 
gua tak perlu repeat mana-mana paper 
dan gua dapat kekalkan pointer gua 3 above...
berbaloi la dengan usaha yang gua bagi masa final hari tu..
gua rasa memang layak sangat la 
gua dapat result macam tu..
bersyukurlah dengan apa yang ada,
kang jadi kufur nikmat pula...
yang penting gua dah tak payah nak ke sana lagi untuk sem depan..
HEHE...

p/s : mood mencari kerja !!!

till then bye !!!
thanks for reading this entry...

5 comments:

miss.Addin said...[Reply]

congrats! :)

cik ziqa said...[Reply]

ouhh.. congrats ya dgn result anda tu . :)

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

miss addin & cik ziqa : thanks for both of u :)

Asma Ahmad said...[Reply]

aik?? cm cpt ja rsult da kuaq??

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

apa pula cpt...ok lah tu..hehe.tak perlu kan penantian lg..hehe