2011-05-14

The Best Day Ever But Ended !!!

assalamualaikum !!!
okeh, dah dekat 2 minggu berlalu trip classmates aku ke genting baru nak post ??
suka hatilah !!! HEHE

sebenarnya, our classmates planned have a Genting Highlands trip
during our holiday and finally we got our chance
when we had our same semester break !!

ke genting ni bkn lah buat pertama kali bagi aku,
but trip yang ni lain sikit..why ??
sbb aku pergi dengan member-member gua la beb !!
happening doe dorg..

okeh,
I won't talk much but I'll show you great pictures at Genting : )
some photo might took some time to load !! HEHE
Moh la kita belik-belik karangan bergambar aku nih..

Firstly, nak bagi tau team lelaki just beli tiket for outdoor jer,
indoor tak..sbb semua permainan dlm tuh mcm budak2 jer..hehe
team perempuan beli all park..


ah ha, first yg kitaorg main adalah Pirate House..
gila lah permainan ni bodoh tahap ayam..
actually,
dia mcm rumah hantu..
tp harem tak takut langsung !!
nothing to see inside.
only can hear ,haha,hoho~"laughing sounds ma !!
aku rasa kewujudannya kat Genting tu satu kesilapan ar weh.. HAHA

nampak tak aku menjerit bagai halkum nak terkeluar !! HAHA

yeah !! The cyclone..
konon-kononnya Roller Coaster pertama kat Malaysia la kan..
mmg best gila habaq hang !!
something like mini roller coaster ar nih.
muat 4 org jer boleh naik..
tengok mcm biasa saja kan.
tp bila dia jatuh tuh,
haishh !! gayat la jugak beb !!
its an appetizer for those thrilling rides : )


ini Tea Cup!!
sesuai untuk kanak-kanak rebina
mcm depa nih ja, boleh main..HAHA
bagi sapa yang tak cukup mabuk or pening,
boleh la peningkan diri sendiri dengan melayan benda alah ni..
erm, setakat nak duduk pening kepala buat mende ??
buang elektrik ja weh..hehe
jangan marah ye 
kengkawan..HAHA


hah ni kat tasik, u guys boleh la nak lenguh-lenguh kan kaki kat sini
kayuh je..hehe
tengok rakan-rakan aku !!
dah sabotaj ini tasik..
penuh dengan depa ja..


this is The CorkScrew Roller Coaster
eden naik ni nak ambik feeling,
 pasni nak naik space shot pula..hehe
gila la habaq hang yg nih pun best best sangat..!!
fuhh !! triple thrill !!
I can feel the sensation of the roller coaster ride..
espeaciall when it turn upside down..


okeh ini the best in the world !! HAHA
Space Shot..
you can try this fear Space Shot.
you're gonna felling like flying in the air..HAHA
mmg tak terasa punggung anda !! HAHA


Driving Go-kart : )


buaian untuk dewasa !!
aku lupa la plak nama benda alah nih..
yang ni not bad juga la.. : )


I get to sit on a Bumper Car


4D Motion Master
it is even better than 3D
it feel very real and so beautifully done !!

lain-lain gambar ketika bersama mereka : )





berlatarbelakangkan bas yang membawa kami pergi dan balik..bas VIP okeh !!
sangat selesa..huhu..

bersama dengan chinese girl in my classmates : )

 ini time tengah menunggu repair air-cord sbb rosak..drp tak buat apa so bergambar lah,
actually, classmates aku mmg mcm ni kaki gambar, pantang nampak camera ja...semua nak bergambar..
aku je tak..(percaya kah anda)
HAHA


kemeriahan di dalam bas !!
happening kan !! sampai pening driver di buatnya !!

So,Good bye all my friend..
my lovely classmates..
wonderful teammates..
happening coursemates..
unforgettable polymates..
this might be our last trip
but all please keep in touch &
i'll absolutely gonna miss u all very much !!!
btw good luck in future..
~cheeerss~
ini wajah-wajah yang join trip ke Genting 26 org drp 41 org :)

So, that it for this entry,
aku juga hope this entry help uolls to have some ideas of places to go this coming off day !!
till then bye !!
thanks for reading this entry..

3 comments:

Unknown said...

bestnya roller coaster tuh,nak ikot.huhu

Mohd Hazwan Hashim said...

rozuan : ah ha mmg best r..space shot lg best..hehe..jom2 kita buat trip..hehe

Liyana Rahim said...

weh ang panggil kami kanak2 ribena...mentang2 xleh sekeh pala ang dh...ho3...btw picture yg last tuh kreatif sgt...haha. aku dok mencari2 pic aku ngat ang lupa buh, lpas satu2 aku belek jumpa jgak...hehehehe. haaah jap satu lg pantun yg last tuh sweet sgt...I like~~~