2011-04-19

Bertukar !!!

hello !!!
selamat petang !!
eh mesti uolls ada perasan something weird kat blog aku ni..
kan kan..

tapi idak lah weird mana pun..
ate nya 
aku baru bertukar header nih..
lama tak bertukar..

ingat power rangers saja ka
boleh bertukar hah ??
header aku pun boleh bertukar la beb !!
aku sendiri bikin ni!!..
agak 1 jam juga
godek-godek header nih..
wink~

malas nak buat cantik2
asalkan ada sudah la kan
ehh ??
ada yang tanya apa pasai aku tukar header ??
HAHA,,
saja la bai..
 seronok-seronok
bosan la asyik header ni ja kan :)

hah !!
 so apa pendapat uolls tentang header aku ni ??
1. gempak gila
2. biasa-biasa je
4. boleh lar..
3. serius hodoh 
HAHAHA !!!

eh lagu pun aku dah tukar 
tak lah bosan sangat kan..
hehe..
ok thanks for reading..
..wassalam..

11 comments:

Unknown said...

wah header baru!!tolong wat leh x?

Unknown said...

saya hantar by email boleh tak..bg email eyk

cik ewun said...

pollow kamu!wahh yang lama pon not bad la babe :)

Unknown said...

header lawa..
lagu tak mau..
jangan letak lagu la..
tak sukeeeeee!!!
akak boleh dengar lagu kat laptop senirik..

dwatyKNY said...

tak retila nak buat header... guna photoscape boleh???

Anonymous said...

boler lar~ haha

ZAIDAHTUL AKMAL said...

5:tiade diatas...huhuhu, smart hdcem...huhu

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

wah ! dua2 header tu pun okey apa . ni lah kelebihan orang yang kreatif . jealous u . hahaa ..

belog wa : http://putrisayangkamu.blogspot.com/

Adi Asmawi said...

nk bg jwpn no 3..bleh tak??ahaha..smart ahh..grrr

Azreen Shafila Abdullah said...

beznye pandai buat header.. xreti lah saye

CikTeddyCorner said...

ske header yg warne oren tu