2011-03-08

Kem Leadership !!

As salam semua !!
eh lama kan aku tak update !!
selalu nya kalau wekeend
macam mana sibuk pun
aku akan log in juga..

tapi minggu lepas
memang lah tak sempat 
sebab..
sebab..aku join
kem 'Commerce Student's Club'
di Paya Pahlawan, Malau Jitra..
tau tak ??
cuba ke google okeh..

eh lupa nak story..
aku kat sana bukan lah sebagai 
peserta tapi
sebagai Fasilitator !!
wink~ wink~
alah aku kan Senior !!
hehe..

berguna juga lah untuk aku 
bila join kem ni..
because of..
dapat input yang berguna pasai kepimpinan..

Leadership ni memang kena ada 
kat setiap orang..
tambah-tambah lagi lelaki
haruslah !!
sebab golongan macam aku
ni lah akan memimpin
at least memimpin keluarga nanti..
kalau sifat kepimpinan tak ada dalam diri,
maka rosak & musnah lah rumahtangga 
yang dibina bertahun-tahun tuh..
walawehhh !!!!
hoho..

like me sekarang..
wakil kelas kan..
so kena lah memimpin anak-anak buah aku dan 
jaga diorg dengan baik..
kalau tak..
lingkup kelas aku tuh..

sepanjang aku jadi wakil kelas,
kelas semua baik-baik saja kan ??
betul tak sahabat-sahabat ku ??
(sila muntah hijau seketika)

erm, ok
sepanjang aku ada dekat sana 
3 hari 2 malam..
macam2 aktiviti ada..
ceramah ??
of coz la ada..
perkara wajib bila ada kem nih..
hoho
ceramah yang nih tak bosan beb!!
sbb penceramah sporting & lawak-ing lorh ...
idak lah tersenguk-senguk kan..

second day..
pada sebelah petang 
ada explorace..
alah macam uolls penah main la weh..
tapi explorace nih ilmuan cikit..
for last day
the best of that day..
ada kayak-ing,
rakit-ing,
&
swimming
before tuh depa kena masuk dalam parit
yang berlumuran lumpur..
err,..
itu aku tak join la beb...
hehe
aku main kayak...
naik jer kayak tengah tasik..
aku terjun then swimming...
lenguh lengan aku beb !!
jauh sangat..
boleh jadi tuff arr cam ni..
HAHA..
(tak boleh blah !!)
keselamatan harus dijaga ; jaket keselamatan
nampak tak aku dah turun tasik ??
water confident
rakit-ing
kayak-ing
swimming !! :)
okeh last but not least..
aku memang enjoy this camp
& sbg fasilitator turut happy
sebab mereka semua sangat mematuhi
peraturan sepanjang kem tersebut berjalan...

terima kasih
sebab sudi baca entri ini..
:)

6 comments:

Anonymous said...

wow:)))))

Mohd Hazwan Hashim said...
This comment has been removed by the author.
yana rahim said...

best...best...best...

mrs kayrul said...

best betul tengok...rasa macam nak jadi student plak...hehehehehe

Unknown said...

wah3..seronok nye.!!:D

Anonymous said...

fasilitator-wow:)))