2011-02-27

Mandi Dengan Shower ??

As Salam semua !!
Arghh !! 
Segar bugar nya
bila lepas mandi...
wink~ wink~

Yerr.. 
t/hari baru aku nak mandi
So what ??
hek eleh !!
 macam lah 
hampa semua mandi
awal kan kan ??
tak payah tipu eden lah beb..
HEHE..

oh mengapa tiba-tiba
 aku membuka 
topik mandi nih

hah !! 
today i wanna to share with uolls
pasal mandi dengan pancuran air
a.k.a
 Shower


Uolls... 
mandi dengan shower nih
lebih efisien tau !!..
 drp hampa dok guna penceduk(gayung)
then banyak manfaat pula tuh..

mandi dengan shower nih..
kulit pun boleh cantik..
weh betul ke ??
cer cita cer cita....

ah ha !!
betul lah weh
tau tak sebab apa??
mestilah hampa tak tau noh..

mai sini gua story..,
dengan gunakan air kita boleh
dapat lebih banyak ion negatif 
yang bagus untuk kulit kita..

dalam udara bebas nih
actually,
ada negatif dan positif ion bersatu
so,
dengan semburan air shower tuh
maka ion negatif dan positif
 berpecah-pecah

ion positif yang lebih berat 
membuat kan ion ini cepat jatuh 
sedangkan ion negatif
dapat berlegar-legar di udara..
sebab tue kalau hampa perasan 
kita lebih selesa dan segar kan 
bila mandi dekat air terjun
atau bila hampa hirup udara selepas hujan..
sebab ada banyak ion negatif di udara tuh..
(aku lah perasan tak tau lah hampa semua) 

Shower juga 
can give massage on your face
jadi wajah hampa semua
boleh bernafas dengan lebih baik
jadi untuk dapatkan kesan yang baik
hampa jangan lah mandi secara menegak
but with a gradient about 60 degrees..

aduiih !!
panjang lebar la pulak aku membebel..
HEHE
sekadar kongsi..
so,
No one tried to use Shower
in the Tub as therapy
for uolls face
 as well as the fact..
..Thank You..



1 comments:

shah-kayrul said...[Reply]

lagi layan mandi pakai gayung yang sebesar alam..