2011-01-02

2011 Already

Hehehe
entri ni saja mau ucap kan 
Selamat Tahun Baru 2011
yang jatuh pada
 01.01.11
cantikan kan nombor tuh
hari ini dah 02.01.2011
Semoga tahun 2011 ini akan menjadi lebih baik 
daripada tahun-tahun sebelumnya
AminOpen-mouthed smile

Selalunya ramai orang akan sambut  tahun baru dengan berpesta 
then tembakan bunga api 
atau apa-apa pun untuk mereka abis kan 
malam-malam terindah pergantian tahun tersebut
tambah-tambah lagi budak sebaya macam aku nih
hohoho

Tapi benda-benda macam nih tak berlaku lah kat aku
aku lebih suka tidur daripada itu semua
bagi aku hal yang paling indah di dunia ini adalah 
tidur senyenyak-nyenyaknya..nge~
(bajet baik boleh) hahaNyah-Nyah

..Yuppii..
Happy New Year 2011
to all blogger
Horee..
Tahun Baru
Tahun Baru...
bang boom !! bang boom !! 
*tembakan bunga api*
from madam google 

Sekian

0 comments: