2018-09-07

Masih Ramai Lagi ka Yang Berblog?

Assalamualaikum. Hi my lovelies! Hope you all are doing well?!

Just a question, masih ramai lagi ka yang berblog ni? Kekadang ada juga lah terpikir dan berharap boleh tulis blog everyday and become a hobby of writting blog about myself. Tapi apa kan daya , hidup sekarang dah banyak berubah. Gituhh! dan adakah ini bermakna zaman blogger makin berakhir disebabkan kemunculan Youtuber dan Instagrammer? 

Actually, it is just a quick posting just to let you know I'm back to updated my blog. Aku akan cuba sedaya upaya untuk menulis bila aku balik dari travel and willing to share something good to read. Dah banyak tempat aku missed to write on here. Ya lah as you know last posting in 2012 which is 6 years ago! Itu pun pointless! Hahaha

Bila fikir balik I should write in here at least aku boleh refer balik kalau nak pergi pula kan? Banyak kenangan dah lupa.lols Only photos can reminds me that moment I guess! So lepasni kalau aku nak throwback boleh ja kan? Hahaha

That's all I write today, so hope that I got something to write soon. Haha ! 
Thanks for reading my blog. God bless you and yours. 

No comments: