2012-02-21

Just Updated With My New Header !!!

Assalamualaikum, well it has been  long time and there were no frequent updates on my blog. This post is not about listing reasons why I couldn't able to do that. Hmm, I personally don't like to give reasons, as they don't give results. Haha ! Haha !

serabut ? berserawang  ? sunyi ? sepi ? ohh sepi ? ha tu aku hairan juga, dulu ada ja celoteh dari abang dan akak dari siaran era. bila eden torai buka blog ni ha, alaa haiii ! serius sunyi sepi di buatnya. Pi Mana radio aku pun aku xtau!

Dan lagi satu, memang lama gila tak blogwalking, tak stalk blog orang. Boleh dikatakan semuanya dah lama tak buat. Masuk ni, dekat 2 bulan lebih. Dan yang pastinya dah masuk tahun baru, dan ini juga merupakan satu-satunya post dari tahun 2012. pembuka la konon-konon yeww ~

anyway aku tak nak ketinggalan juga la untuk wish Selamat Tahun Baru 2012 noh kengkawan.
Puihh ! apa celoppp ... dah bulan dua baru nak wish kan ? lantak lahh..

Actually bukan lah aku tak nak update, but I'm seriously busy gila gila kot ! *menulis sambil buat muka comel* ah tergoda lateww ! keh3 !!*muntah lajulaju ...

Wait, guys nak tahu tak? nak tak ? tak nak ? K... Hahaha. LOL ! ermmm, sebenarnya I'm feeling quite excited, my blog has a new header which I think looks really cool and the design really does fit my blog's theme.. Hee~ *perasan*mestilah aku buat sendiri okeh . kau hade ?
New background. I needed a change. My old layout was getting a little boring. so yeahhh black dot dot as a background to cheer all of my lovable readers up and a spanking new. LOL !



Look at my header guys, mesti 1st impression you guys nak kata yang aku ni part of photografer kan kan kan ? cause ada gambar yang aku tempek sdg pegang DSLR rite ? Oh, No no no, jangan lah saudara saudari terpedaya dengan gambar tersebut, walau pun disebalik gambar ada ceritanya. puihh !

btw, aku cakap ni pun bagi visitor yang baru terserempak dengan blog aku ja ni. Yang lama-lama maybe dah tau kot, hee ~Tapi disebabkan minat aku dalam potographer yang mendalam, mengambil gambar sendiri yang sedang memegang kamera sahabat as a prop to show that I'm a photographer yang hebat ! keh3

Well that look like one big talk. but there is something more, which is hard to express in words. Semua nya dah aku edit, tampal sana, tampal sini, buang itu ini, kembali kan celoteh-celoteh abang , akak dari era. dah tak seram oii ! is it nice ? is it nice ? Hee~ :) I would change to a nicer one in the future. Soo keep up with my blog :)

I'll leave for now. I'll be right back ! Bila ? mungkin tahun 2013 or 2014. Hua3 ! Okbai.

7 comments:

wanabee said...

miahejehajahahah..
apa celop thoqqq dah 2bulan baru nak wish tahun baru ..duduk mana ? planet venus ka ?? wkakaka..


nice entry bro...wlaupun lu bebel pasal header je...ada humour sense kat situ ..guwa suka ... lawo lawooooo..... guwa nak follow ..tapi takut lu tak update pulak....tahu2 update utk entri tahun 2013 pulak.....apa celoppp... hahahaha


;D nice just niceee

eqbalzack said...

ggod job bro! nice one!

Myra Azraff said...

ohoy...nice header la der...

Mawardi yunus said...

cantik header bro :)

fieza said...

nice lah!cantek... :)
jom ushar sy punye lak.sal edit2 pic :)

Unknown said...

perghhh! memang ohhseemm header ni. cantik2 sesuai dengan blog ni. hee :D

Cikpijaaa said...

header comelss. opss. taun 2012 punya cerita ? ayoyoyyooo. sila upadate ye awak. dh taun 2013 sekarang nie. ngeee :3