2010-08-22

Berbuka Puasa dgn PM Dato' Seri Mohd Najib Abdul Razak & isterinya Datin Rosmah Mansor


2 hari lepas sepatutnya aku dh balik umah..
tp mnggu tuh ak tak balik 
why??sbb aku ada join satu event..
itu pun atas ajakkan member2 aku jgk..
kalu tidak, tak pergi jgk lah ak..

"wan jom r kita join majlis b'buka posa dgn PM tuh, ang xpyh r balik" kta fendi sambil diperhatikan hery..
hah!!, taim tuh aku rsa ok jgak la coz nanti leh lepak2 ngan diorg samaOpen-mouthed smile
so aku batalkn niat aku mahu kelik umah minggu tue..

tp nk pergi sana nant nk kena pakai baju melayu set baru la nmpk sopan kn..
tp aku tak da lah,just baju jer..huhu
dorg bwk tp saja tak nak pakai..
so kata ptus kami just pkai bju melayu yg tdk ber'set'Open-mouthed smile
dis is fendi : asal baju aku tp dia pinjam sbb baju dia besar
dis is hery : originality dier punya baju 
dis is tokei blog !! : baju fendi aku pinjam sbb baju nih besar bg dier
tp
muat dgn aku Open-mouthed smile
sesampai jer kmi di sana 
terus kami masuk dlm dewan 2020 tuh..
PM sampai pun dh lewat..
beliau sempat berucap kejap saja 
then waktu berbuka pun dah nk hampir..


lepas saja beliau habis berucap semua keluar utk dptkn meja mkn yg disediakn 
t'masuklah kami2 ini..
tp ktorg lambat ckit cari meja & taim tuh azan dh dilaungkan..
tp sempat jgk lah ktorg jmpa meja mkn tuh..
yg best nya meja mkn tuh disediakn utk 10 org..
tp yg ada di meja tuh just 5 org..hoho..
rezeki ktorg lah apa lg..
makan makan makan sampei membuncit..
HAHAHA

ramai sangat org dtg
gambar nih taim semua org dah abis melahap pun Open-mouthed smile
lepas saja mkn sampei kenyang 
kami pergi solat magrib,isyak then tarawih dalam dewan tuh..
ada la sumbangan2 yg diberikan oleh 
PM Dato' Seri Mohd Najib Abdul Razak dgn isterinya Datin Rosmah Mansor
 kepad anak2 yatim dan juga ibu2 tunggal..
so majlis tuh pun dah berakhir..
hah tengok saja lah kat bwh gambar yg sempat aku snapOpen-mouthed smile
tak dpt b'gambar ngan PM, mobil pun jadi lah..HAHAHAOpen-mouthed smile
 PM Dato' Seri Mohd Najib Abdul Razak bersama isterinya
 
Datin Rosmah Mansor

hijau, biru, kuning..HAHHASmile with tongue out
p/s : lepas saja kami sampai dekat bilik..
 semua letih beb !!..
tapi mmg kami enjoy habis r !!..
sampai sampai esok tue tak bangun sahurEmbarrassed smile 
tapi still puasa tau Open-mouthed smile

No comments: