2011-06-04

Saya Blogger Hijau yang Cintakan Kehijauan Dunia



As Salam dan Selamat Petang blogger !!!
tengah aku blogwalking tadi
terserempak dengan blog Ben Ashaari
dia buat lagi segmen Blogger Hijau !!!
semalam aku tak sempat join,
jadi hari ni sempat lah..
so aku join..
kalau korang pun nak join
boleh la belek-belek entri di SINI

ini slogan aku yang perlu di isi .. hehe
Dunia Blog Bermakna Bagi Saya Kerana dengan berblog, aku dapat berkongsi cerita dan mendapat berita-berita yang menarik serta gosip-gosip liar dari kenalan-kenalan aku
 hua .. hua ..,
 malah berblog juga dapat membantu kita untuk mendapatkan kenalan-kenalan baru serta mengeratkan siratulrahim..nge~
tapi kenalah rajin buka..
kadang-kadang juga berblog ini,
 aku jadi kan ianya sebagai  tempat untuk mengisi masa yang terluang..

that it !!!
thanks for reading !!!

21 comments:

sweet_sour said...[Reply]

yeah..!! kite geng..!! :D

MiSs F.A said...[Reply]

i love blogging.. keke ;p

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

sweet_sour : ya ya kita geng beb !! :)

miss F.A : me too :)

anem ahia said...[Reply]

baru2 nak jinak blogging...ke baru nak jinak2 blogging..haha..failed...love blogging too...tapi kesempitan masa...

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

anem : dua2 boleh.hebat..hehe tak pe pelan2 ok. :)

bobotAZMI said...[Reply]

singgah sini dari blog Ben Ashari :)

UpProfits said...[Reply]

Dtg jenguk geng Hijau..ahaks~

shat said...[Reply]

wooot woooooooot. i pun xsempat join malam tadi. sob sob. naseb bukak balik hari ni. fuh

ikhwan said...[Reply]

jenguk sini jap..
thnaks tnggl kn comment dkt blog aku

Wahida said...[Reply]

Jalan-jalan dekat sini daripada blog En. Ashaari :D

Raja Syakirah said...[Reply]

datang sini !!
=P

nabila saat said...[Reply]

BW dan polo..sambil tgk AF mlm ni..hehe

solomolo said...[Reply]

singgah sebelum segmen tutup...
happy blogging...
[^_^]

shopping2u said...[Reply]

jln2 kt sini dri blog beng beng boom.. dan terus follow dia sekali.. :).. mampir sini deh ..

http://www.my-shopping2u.com

Muhammad Amin Abdullah said...[Reply]

singgah sebentar via the segmen Abg Ben

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...[Reply]

,salam perkenalan...
singgah dari blog BA...

da join yg semalam punya... hari ni cuma nak melawat blogger hijau... hee

,happy blogging...(^^,)

fRaMe+LenSeS said...[Reply]

Assalamualaikum..
aipp.. aippp..
Nadh wat lawatan kat geng blogger ijau ni. :)

Salam ziarah, salam lawat dari Nadh. :)

Jemput la baca 100 Letters of LOVE
dan Pemes Versi Nadh


rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

SYAFIQAHSALEH said...[Reply]

alala..ekau pun org nogori yo? hobin jang hobin..happy blogging yo :)

piko said...[Reply]

hye geng.. jengjalan sini..

... said...[Reply]

as salam..

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

datang ziarah dari dunia kehijauan blog segmen enche ben~

pakcik reader baru blog ni. berminat nak tahu perkembangan entri dan blog .maka pakcik follow. jemput singgah dan follow jika sudi~

oo..hehe..diari virtual ya~

jom berbalas singgah menyinggah berkongsi ilmu, pendapat dan cerita ;)

ni entri pakcik~
cuma nak sampaikan..

kerap melayari internet boleh menyebabkan penyakit Arthritis. tu belum campur osteoporosis tau.

isu maki hamun berubah menjadi mengumpat

terima kasih. update2 selalu ;)

Farid Ahmad™ said...[Reply]

Salam kenal. Jemput singgah blog ciput saya :)

http://rilek-sat.blogspot.com/