2011-01-23

JOM SANTAI BERSAMA BEN ASHAARI

weh weh tengah aku blogwalking tadi
ternampak blog Ben Ashaari
dia buat segment header blog sapa yang best
hampa kalau nak join jugak
 click ja kat atas nih oke

header baru nampak bro !!
ini header aku simple saja
soalan yang wajib jawab :
1. Sapa yang buat header tersebut ?
Gua bikin sendiri bro..

2. Perisian yang digunakan ?
Totally Adobe Photoshop CS3

3.Maksud header tersebut ?
err..apa erk..
background hitam putih tuh umpama zaman dahulu kala
gambar gua yang bercolour tuh menunjukkan zaman sekarang
so, kita sentiasa perlu pandang kehadapan :)

4. Jangkamasa yang diambil buat header itu ?
erm, lebih kurang satu jam 

5. Header blog lain yang anda suka tengok ??
sebab simple dan colour full :)



10 comments:

Sekamar Rindu said...[Reply]

salam...

cantik header blog awak..**follow ur blog..

***18

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

tenkui :)

Ayuni said...[Reply]

cantik n kreatif, pndai awk gne photoshop

Hanim Mahali said...[Reply]

memang chantek header blog ni... tapi blog ni cam berat sikit la... ^_^

Nadhirah-chan said...[Reply]

smart laa , huhu jeles ni , jeles .

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

ayuni : terima kasih :)
hanim : berat kah?? erm,cam na r nk ringan kan ??
Nadhirah : terima kasih :)

Rozuan Ismail said...[Reply]

cantik header..tlg ajar sy..masih fail nk buat header

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

cantik ke bro.tq
aku tengok biasa saja..ramai lagi smart doe !!
aku nak ajar cam na erk panjang citer..huhu
adobe je tuh :)

Lulu caldina said...[Reply]

kreatif..ngee

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

terimas ya :)