2011-01-28

I Hate & Love This Part Right Now

honestly..
aku amat tidak suka perasaan like this
perasaan gua ditinggalkan
aku tidak suka keseorangan
tapi apa boleh buat ??
aku tetap terima hakikat
life is not olwez be someone
willing to accompany
huhu..
serius weh !! aku tak suka bila
aku yang balik paling lewat 
antara semua romate aku
wahal rumah tak jauh mana pun..
haiyaaa !!
erm,nevermind 
janji aku dah sampai rumah
:)

godek-godek dari encik google
tapi aku amat lah 
seronok,happy dan seronok
hehe
why ??
sebab cuti satu minggu daa !!
aktiviti tidur 
makan 
will be started
haha

6 comments:

Cik Eliza said...[Reply]

minggu tambah kegemukan. ehehe!

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

yeah !! ur rite !! hahaha

Nurliyana binti Hj Ab Rahim said...[Reply]

org dkt kna blik lwt....haha...seminggu nih bg gemok ckit weh...ahaks

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

kurus sgt kah saya..erm, ok2 akan ditambah berat badan :)

Nabila Nadzeri said...[Reply]

kira ok la, balik jugak bukannye tak
happy hols! ;)

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

haha..tu la kan naseb bole balik juga..lau tak tepu la kat sana sorang :)