2011-01-31

Apabila Hazwan Hashim di Interview

hello !!
amboih si Ben Ashaari nih
dia buat pulak Segmen Syiok Sendiri part 2
sebelum nih dia dah buat tapi aku tak join
tak sempat kali nih nak join lah
:)
asyik join ja kan aku nih 
ini caranya :

(i). Buat satu entri, letak gambar 
yang ada dalam entri ni
ini gambar Ben Ashaari dia dalam majalah RAPI FEB punya
(ii). Letak satu gambar korang yang terbaik 
dan andaikan gambar tersebut masuk
dalam majalah tuh
tak boleh blahh !!
(ii). Andaikan Hazwan Hashim ditemubual oleh wartawan 
yang bernama Ben Ashaari :)
ikuti perbualan kami :

1.Boleh berikan nama glamour anda dalam dunia maya ini ?
of coz Hazwan Hashim

2.Kenapakah anda memilih nama tersebut ?
dah terang tang-tang itu nama saya
cuma nama dalam i/c ada Mohd saja
Hashim itu bapa saya

3. Kenapa anda berblogging ?
ohh !! berblogging nih sebab 
nak isi masa lapang ja
itupun waktu wekeend 
and time cuti2 ja pun
hah !! lagi satu sebab nak berkawan..
kat sini kan boleh dapat ramai kawan
betul tak??

4. Siapakah pemberi semangat anda ?
 erm, sahabat-sahabat handalan

5. Sudah berapa lamakah anda berblog ?
aisehman !! jangan lah tanya..hehe
bulan 7 2010 kot
setahun pun tak sampai lagi
lagi pun baru sekarang tengah aktif berblog
dulu nih buat saja tapi habuk pun tak ada

6. Siapakah idola anda dalam dunia blogging ini ?
sapa erk, 
Abang Ben Ashaari je kot
(wah mengampu aku)
haha

7. Kenangan manis anda dalam dunia blogging ?
ramai kawan saja
(folower pun bapa kerat)
haha

8. Kenangan pahit anda dalam dunia blogging ?
tengah taip nak buat entri
battery habis
so kena buat lain entri tuh
tapi tak buat pun malas nak taip balik
huhu

9. Pencapaian terbaik anda dalam dunia blogging ini ?
langsung tak ada !! 
sorry
hahaha :)

10. Selain berblog , apakah minat anda ?
-memancing walaupun tak pernah dapat ikan
karaoke walaupun suara tak sedap
-menonton tv walaupun kadang2 tv yang tonton aku

11. Bagaimana anda membahagikan masa anda diantara berblog dengan aktiviti yang lain ?
ohh !! kan saya dah cakap 
berblog nih bila masa free
tambah2 waktu weekend & cuti yang berpanjangan
saya lebih mengutamakan hal-hal yang lebih penting
daripada blogging

12. Sila nyatakan cita cita anda terhadap blog anda itu ?
No komen :)

13. Pendapat anda mengenai dunia blog di malaysia ini ..
over all ok lagi lah
tak der yang teruk pun
lagi pun sekarang semakin ramai pula
berblogging
huhu
so keep it up !!

14. Nasihat anda untuk mereka jika ingin memiliki blog sendiri ..
buat ja la weh !!
sign in dulu ok..
buat.
asal korang bahagia
tulis ja apa yang korang nak tulis
belasah jer
itu kan blog korang :)

15. Nyatakan dalam majalah mana anda ingin dimasukkan
Majalah Naruto

p/s : dapatkan majalah Naruto sekarang di kedai yang berhampiran..hahaha






4 comments:

NadiRah said...[Reply]

ahahah!!
majalah naruto ek..
cmtu cik Nad x baca lah..
saya baca kreko jer..huhu

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

alah sbb kan saya awak kena lah pergi beli
best ape naruto..
nge~~
kreko best ke ??

Izamir Ridzwan said...[Reply]

patut nama macam kenal...

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply]

kenal ke..hahha
aku lagi kenal kau weh :)